FOTOGRAFIAS

2 comentarios to “FOTOGRAFIAS”

  1. Isabel Baixeras Delclòs Says:

    No tens pas família a Tarragona, Mercè?

    • Hola, Isabel, veig que el teu comentari és del 2012. Quin desastre que sòc. Disculpam’. Doncs aprofito per dir-te que segurament tu i jo som família perquè, com et vaig dir abans de l’estiu, consultant l’arbre genealògic que tu em vas passar, el pare i la família del meu avi patern eren de Maçanet de Cabrenys, igual que la teva família. El meu estimadíssim avi patern es deia Wifredo Delclós (ell va néixer a Mindanao, Filipines, perquè el seu pare era militar…).I tenint en compte que els meus pares van viatjar a Tarragona seguint l’arbre genealógig, crec que aquí hi han raons suficients per pensar que tu i jo estem més a prop del que sembla. Llàstima que no recordo la informació que els meus pares van portar de Tarragona, però parlavem molt de que alguns membres eren per allà…
      Una abraçada molt gran, Isabel.

Responder

